Tämä paketti oli odottanut minua koko viikonlopun lähipostissa. Pakettikortti tipahti tänään postin mukana ja pikimmiten pakettia noutamaan :)

Ja aivan ihana paketti siellä olikin, nappisuoritus salaiselta neuleystävältäni!

Paketti sisälsi siis:

  • Kauniin kuvakortin
  • Kaksi kerää Novitan Luxus cottonia, tätä en olekaan ennen testannut, hipelöinyt kylläkin kaupassa joskus, erittäin hyvältä tuntuu ja näyttää näin kotonakin :) Muutama idea on itsellä jo mitä voisi tehdä mutta oliko kenties ystävällänikin jo joku ajatus?
  • Ideoita voi etsiä myös tästä Villit silmukat, Sukkia kirjasta, muutamaan ohjeeseen kiinnitin jo heti ensi selailulla huomioni, jotka pääsivät to do- listalleni
  • Poppareita, kyllä nämä olivat juuri niitä herkkuja minun makuuni. Viime aikoina olen syönyt enemmän light mallisia mutta nämä ovat kyllä parempia :)
  • Ja viimeisenä muttei vähäisimpänä, sny:ni tekemä avaimenperä, olin otettu tästä avaimenperästä jonka olit tehnyt minulle virkkaamalla

Kiitokset paljon, tällaiset paketit ovat todella tykättyjä!

Seuraavalla kerralla bloggailenkin minun enemmän ja vähemmän onnistuneesta huovutetusta korista..... Kunhan saisin muutaman kuvan vielä otettua.